آمار جان باختگان کرونا در فارس به ۱۵۷۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ 05 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز پانزدهم آبان ماه، ۳۸۸ هزار و ۶۲ مورد نمونه آزمایشگاهی در استان تهیه شده که از این تعداد ۹۷ هزار و ۱۶۶ بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.
دکتر حسینی افزود: از این تعداد تاکنون ۸۲ هزار و ۴۰۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
وی با بیان این که در حال حاضر هزار و ۶۲۱ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند ادامه داد: از این تعداد ۲۲۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

بی سابقه‌ترین آمار فوت ناشی از کرونا در فارس از آغاز شیوع کرونا در ۲۴ ساعت گذشته
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با ابراز تاسف از جان باختن ۴۱ نفر دیگر در استان فارس بر اثر ابتلا به این بیماری از دیروز تاه تاکنون، گفت: با افزوده شدن بی سابقه‌ترین آمار این افراد از آغاز شیوع کرونا تا کنون، مجموع جانباختگان این بیماری در فارس به هزار و ۵۷۵ نفر در استان فارس رسیده است.
حسینی با اعلام هشدار روند افزایش مبتلایان و جان باختگان، حضور در میهمانی و تجمعات و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی را موجب روند افزایشی این بیماری دانست و از مردم خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک از خانه تا خانه، شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و رعایت فاصله فیزیکی از دیگران را نیز جدی بگیرند.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار